شیلنگ سیلیکونی رنگی صنعتی
نوشته شده توسط : رها حامی

 

 شیلنگ سیلیکونی ویژگی های منحصر به فرد مواد سیلیکونی را نشان می دهد که شامل طیف وسیعی از دمای کاری، انعطاف پذیری، پایداری و مقاومت در برابر بسیاری از مواد شیمیایی هستند. یکی از زمینه های محبوب استفاده برای محصولات شیلنگ های سیلیکونی محیط های با دمای بالا می باشد. این شیلنگ ها بسته به فرمول های خاص لاستیک ممکن است در فرآیندهایی با گازها و سیالات با دمای بالا یا پایین نصب شوند. این موضوع باعث خواهد شد که این محصولات برای صنایع فرآوری مواد غذایی و خودرو مثل  لوله های فرآیند، خنک کننده و شیلنگ های توربو شارژر مناسبی باشند. شیلنگ های سیلیکونی برای کاربردهای خارج از منزل نیز مناسب می باشند چون اگر در معرض ازن یا اشعه ماورابنفش قرار بگیرند تخریب نمی شوند. ماهیت استریل و خنثی محصولات باعث خواهد شد که آن ها به صورت گسترده در کاربردهای پزشکی مورد استفاده قرار بگیرند.

همانطور که گفته شد یکی از کاربردهای این شیلنگ ها در بخش صنایع می باشد. این شیلنگ های رنگی صنعتی یکی از محصولات شرکت کندوهیدرولیک می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شیلنگ های سیلیکونی غذایی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. این محصولات در طول های خارج از رول یا به صورت قطعات پیش ساخته و مخصوص موجود هستند که شامل مقاطع U، خم ها، زانوها و پروفیل های قطر پلکانی است. شیلنگ های سیلیکونی رنگی صنعتی با اکثر دستگاه های اتصال انعطاف پذیر استاندارد متصل می شوند.

 

 شیلنگ سیلیکونی بی رنگ

 

شیلنگ های بی رنگ شفاف، انعطاف پذیری و مقاومت حرارتی بالایی دارند؛ همچنین به علت عدم استفاده از مواد سمی در تولید آن ها، کاربردهای زیادی در پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی دارد؛ به همین دلیل این شیلنگ ها به شیلنگ های آزمایشگاهی نیز معروف هستند. در تولید شیلنگ سیلیکونی دارویی از مواد اولیه وارداتی درجه یک استفاده شده که در سایزهای مختلف و سختی مناسب طراحی می شود. شیلنگ های آزمایشگاهی از بهترین کیفیت برای تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی تولید می شود.

منبع: شیلنگ سیلیکونی نسوز





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 142
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45
تاریخ انتشار : شنبه 22 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: